Pyjamas dagen ut

2013-01-12 @ 22:35:15
Jag har kommit på det ända negativa med att ha kort hår. Antingen ligger det snällt och fint på morgonen eller så står det upp ÖVERALLT och inte på ett snyggt sätt. Mer en slinga som står rätt upp mitt på huvudet och en liten tuss bakom örat. Idag har det varit en sådan där pyjamas dag (som alltid för mig egentligen) då jag bara ligger inne, ritar och ser på film. Idag såg jag om The Great Game (sista episoden i Sherlock s:1) och den är lika bra som alltid. Får mig dock att längta ännu mer till i december i år. Jag beställde nyss biljetter till Frankenweenie som Anna, jag och Nåmi ska se imorgon! Det kommer bli as bra, ny Tim Burton film som har fått 4+ i varenda tidning. Har höga förväntningar och jag tror filmen kommer leva upp till dem! Jag har börjat skolan igen, skrev jag det i förra inlägget förresten? Iallafall, det är riktigt tråkigt och blablabla men men. Thats life. Jag får sitta och försöka hänga med och göra det bästa jag kan på proven. Mycket kul kommer hända 2013, det blir nog ett bra år. Jag kommer åka till precious fina bäst London i April också och det kommer bli bäst. :] Tur att påsken kommer tidigt i år, för ärligt talat - jag blir redan glad och förväntansfull av att tänka på det nu.
Ska sova snart, ja, jag somnar tidigt. Jag tycker det är skönt och om jag skulle vara uppe till fyra skulle jag börja förvandlas till en gremling och hoppa iväg och döda folk. Kanske inte. Ser redan ut som en liten Gremling dock. >:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0