"Come along pond, please."

Är ett litet vrak idag sen jag såg på Doctor Who igår, har inte gråtit så mycket på jätte länge. Det var den värsta episoden av hela dessa tre säsonger med den elfte doktorn, jag dog seriöst. D: 
Idag ska jag till staden vid 14 med Anna och Nåmi, för att prata om något roligare. Jag tänkte köpa ljusslingor, ett spel och en mössa var det tänkt. Lite chai latte kommer säkert också slinka ner.... mm. *_*
 

Jag är inte redo ännu

för idag är det Doctor Who och jag kommer gråta som en liten bebis. Det firar vi med en morgontrött Ditte med täcke runt huvudet! Min hand ser lös ut gaha. Idag har jag hittills ritat en hel del, kom in i ett flow och wooo! 

Honest Trailers

AaAaAh, hej. Det är skönare än vanligt att det är fredag, har inga läxor till måndag. Prov dock men de är inte inom räckhåll ÄNNU. Och nu sitter jag och chillar, lyssnar på musik och ska snart rita lite. 
Iallfall, det jag tänkte prata om: Filmerna där över. Nåmi la sig seriöst på golvet och dog av skratt, dem är det bästa jag sett på länge! Även fast The Avengers är bästa filmen någonsin så OH MY.

TARDIS cupcakes på säsong starten

Extrem fotobomb. Lägger upp bilder ifrån helgen vi var hos Elise, bakade cupcakes, var på fjärilshuset, såg på säsong starten av Doctor Who (där av alla cupcakes) och ja. Så här, fyra bilder på hur vi först gjorde dem och sedan hur de blev! Vi fick låna hennes objektiv också, taco, taco! Några bilder kan vara fotade av Nåmi, men jag tror bara den första är det. 
Idag fick vi i familjen tillbaka vårat internet, och det funkar! Det firades med té och bakelse, mums.

Ohälsosam vs England

Ugh. Idag har jag joggat i en km, och ja, det kanske låter lite men låt mig berätta att det var de jobbigaste minuterna jag upplevt. Lätt överdrift dock. Jag och mor min joggade till en golfbana i närheten och sen försökte jag halvdant skjutsa Nåmi tillbaka på cykeln som hon cyklat på medan hon skrattade åt mig som flämtade som en gammal hund. Jag är inte gjord för att röra på mig, okej? Jag har så dålig kondition så det går inte, men jag gör det här för jag ska till London i vår i om jag rör på mig nog. Man kanske tänker win, win - hälsosam och musklig till i vår men NEJ. Bara NEJ. Träna är inte min grej och tro inte att jag kommer sluta äta Snickers, Äppelkaka och dricka Chailatte för att de försöker få mina ben att inte vara ännu mer jello än vad de är nu. Jello, jello, jello. Påtal om Jello så var det länge sedan jag åt det... vill smaka de gula. De röda var ju inte så tasty.
Känner att jag kom av mig. Så, var var vi någonstans? Joggning. Hur kan folk göra sådant där hemskt frivilligt? Föredrar klättring av dessa saker, som vi kommer göra varannan vecka kanske. Ursäktar för mitt gnälliga inlägg, så jag kan nu sätta in lite positivt för att lätta upp känslan: Hösten är här! Satt inne och drack té idag när jag inte joggade. Gillar ni den nya bloggdesignen? Bländande vitt blev det nu också, FRÄSSSCHT. Det får symbolisera .... ehm. Symbolisera.... Nåmis slingor. Förlåt Nåmi. 
 

If you had the chance to change your fate, would you?


Jag, Anna och Nåmi åkte in till Stockholm igår för att se på film! Vi köpte först böcker, och jag hittade Catalyst på sf bokhandeln som handlar om katter och deras människor som ska rädda sig själva i ett äventyr i galaxen. Den verkade as grym tycker jag! Sen så gick vi till bion, vi såg den nya filmen Brave. Och var ska jag börja? Först måste jag säga att det här är den bästa disney, pixar filmen jag sett på flera år! Merinda är den coolaste och mest badass disney prinsessan ever, hon är OTROLIGT cool. Hennes hår är typ gjort av fluffiga röda drömmar oh my. *_* <3 Historien var fin och jag blev rörd av många saker, kan inte säga vad. Spoilers. Men du som läser det här måste se den, måstemåstemåste! 

Juno

tumblr_ma89cuadrD1rdcfi1o1_500.gif
Har en liten lillasyster som ligger brevid mig och STIRRAR. Så nu ska vi se här. Juno. Det här är en av de finaste filmerna ever, och Juno själv är SÅ cool! Och Bleeker är underbart söt och oh mymymy. <3 Nåmi och jag ska jogga ju, för vi måste röra på oss för att komma till London, så vi ska jogga runt i hans kläder, kommer bli awesome. GULD SHORTS, woho! Ska till Grönan imorgon med klassen, halva dagen. Jag är peppad, även fast jag hatar att åka läskiga karuseller, eller vad man nu kallar dem när de går sådär FORT OCH UPP OCH NER.


Klättring

Klättrade idag på sådana där stora väggar inomhus! Det var något av det roligaste och läskigaste jag gjort. Nåmi ägde ut alla på det, hon var seriöst som spiderman. (Ja, det kommer jag också bli snart.) medan jag stod där
uppe, darrande i alla ben och nerver samtidigt som det var någon blandad skräck förtjustning känsla i min hjärna. Om Nåmi och jag börjar på någon sport får vi åka till London med vår kompis Elise, och klättring är super amazing och den roligaste träningen jag gjort, den enda också.  Så det är värt det åt alla håll och kanter, lugnt. Kommer vara en musklig ninja i London sen, oh ja. (drömma kan man väl iallafall.)


Ursäkta, ursäkta

Deprimerade bilder för jag inte bloggat på länge, FÖRLÅT MIG. Internet, som sagt.
Inget speciellt har hänt förutom att det var DOCTOR WHO FÖRRA LÖRDAGEN. Vi var med Elajseeee och bakade cupcakes, sov över och såg på avsnittet som var freaaaking aaaamaazing. Nu är jag hos Anna, vi har ätit paj, chips och nu snackar vi och bloggar. 

RSS 2.0