Min super vecka!

Ny bild förresten, på mig själv, haha.
Värsta super veckan framför mig!;

Måndag fixa ögonbryn eller klippa mig
xa ögonbryn eller klippa mig (det jag inte redan gjort :3)
Onsdag Statsvandring och söka in till skolan
Torsdag Färga håret + ledigt + fix med cosplayen hela dagen
Fredag Uppcon
Lördag Uppcon
Söndag Uppcon
"Looking forward to the weeekeeeend~"
-lol-

Grattis på födelsedagen också, Delaram!


För länge sen...

sisådär ... 3 månader sedan, såg jag ut såhär; 
Oseriös bild dock, men det gör fortfarande ont att titta på den, varför behövde jag klippa
av mitt ameg+0mtg fina hår D:
Ska till stan idag och köpa hårfärg, ni ska få se vilken det blir denna gång .. >:D

Sjuk ponny..

är jag.
Idag ska jag göra franska, se på tv och rita, vad ska ni göra?

Jag har hittat min ds laddare!


RSS 2.0