I'm with stupid -->

Idag är'e dans men jag tänkte faktiskt först nämna en sak som jag gjorde igår med Della och Nåmi. Nämligen .. Hsm kvälL! Usch vad det låter konstigt, men vi fick en massa nostalgi kickar. Men när vi var små så såg vi ju dem på svenska, ändå älskade vi dem, jag förstår inte riktigt hur! Iaf, om sanningen ska fram så är Vanessa Hugnes otroligt snygg. Kanske ingen nyhet men öh, vad som helst för att se ut som henne D:

Och sen tänkte jag också berätta...
Jag beställde nyss en egen designad tröja från SpreadShirt! :D
Men egentligen är den inte så egen designad utan har tagit ett tryck och valt vilken sorts tröja jag vill ha , heh. xD  Ni får se en bild därnere *poke* och jag vill tacka Della som nämnligen rekommendrerade sidan och har själv en därifrån som är otroligt snygg! Så kika in där och klicka på namnet vetja :><3
Image and video hosting by TinyPic

Do you live in a house?

(no -   I live in a cup of tea)
Jo, jag övar på engelska provet och jag garvade ihjäl mig åt att vi ska kunna "Do you live in a house?" ..
Jag menar, visst kan man bo i andra saker än ett hus men asså.. XD
Sitter och äter bullar också, med Della och Nåmi.  Vi har haft det jätte mysigt!  
= sett hairspray, ätit mat (vi slutade 12.00 idag! :>), släppt ut svampbob.. ehm.. det ledde mig in i nästa del 8D *låta viktig* Vi tog ut Dellas svampbob-ballong och när jag skulla hålla honom råkade jag släppa och då flög han iväg och typ fastnade i ett träd. Vi höll på en massa för att få ner honom men det failade. så nu sitter han och vilar i det stoora trädet. Så om ni ser en sådan ballong någongång ute så säg till heh ! :]
Men till dagens fråga (damdamdamdamdaaa  ~)
Do you live in a house?

RSS 2.0