Jag hatar idé torka!

Åh vad jag hatar idé torka! Måste bli klar med en serie till imorgon som jag ska ha med i skoltidningen.
Jag gjorde en serie och visade min syster, men hon fattade den inte alls, och jag vill ju att man ska fatta och nu har jag no ideas.. 
Har ni några idéer ni vill dela med er av? skulle verkligen behöva det just nu! 

Den konstiga skolan.

Ditte på morgonen! Förlåt för stor bild.
Hej alla fina människor! 
Rektorn på vår skola är helt knäpp! Skolan har kommit på något så man får inte slänga en ändå liten matbit. 
Jag hade massor kvar, eftersom jag inte gillar maten och mår allvarligt talat dåligt av den. Jag försökte att slänga när rektorn tittade bort ifrån sitt vaktande vid soptunnan. (hon stod framför den med händerna utsträckta och skrek åt alla som kom nära med mat på tallriken.) Henke sprang också med tallriken och försökte slänga men ingen lyckades till vår slöjdlärare kom till bordet och Linnéa sa till henne "Ditte har jätte ont i magen! Och hon måste äta upp!" Så jag fick slänga utan problem 
Förresten så var jag med Alexander, Henrik och Anna efter skolan och det var ruligt ruligt. 
Mamma kom hem från bokmässan igår! Jag fick en manga bok som heter September, en serie som heter MAUS, och 2 signerade serier som jag ska läsa snart! Awesome, awesome!

BESTÄLLT

Skosnöre #95 Svarta med vita stjärnor
Beställde igår sådana här fast vita med svarta stjärnor till mina rosa converse! ♥
Det här blir lite av ett morgon inlägg så jag skriver mer ikväll!

www.CupOfTea.Webblogg.se



Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0