Euh, sjuk idag igen.

Sjuk, sjuk, sjuk! Har verkligen inte gjort nått idag. Eller jo, sett på Pirates of the Caribbien men annars - inget.
Jag får roa er med att ni får skratta åt min nya frisyr!
där är den iaf fixad, men annars så ser det HELT cp ut för jag passar inte i sidecut *sob* :((

Cup of tea



Jag har druckit massa ingefärs té, söderblandnig och 2 lipton sorter inom loppet av timmar! :c
Det är otroligt gott, men jag har ont i halsen så jag skulle nog vilja slippa det egentligen.
Åh, btw, har klippt mig, ni får se en bild sen! och vad meeeer... jao,jag är sjuk idag och snart ska jag få nudelwook! 8D Något bra iaf!
Kram!

Plastic

lösögonfransar<3

Men idag har jag vart i stan, köpte en grymt snygg jacka! :D Visar bild sen ^_^
BAIBAI

Ni kan nu mera kalla mig Yotsuba... (eller hon som aldrig bloggar)


sydde klart min Yotsuba tröja idag, är sjukt nöjd!

Hej! Jag har inte bloggat sedan jag drog iväg till vbg och gbg D: sry för det! men nu tänkte jag faktiskt skriva hur jag haft det, vare sig du vill det eller inte >:D
Tisdag: Åkte tåg, tåg, tåg.. inget mera typ? :(
Onsdag: Vi drog iväg och klippte oss, visar bild sen! Erkishjälpen ägde också rum, köpte en ap snygg tröja :>
Torsdag: wrooom, wroom. Göteborg här kommer viiiiiii~~ Jag var på KawaiiShop, Shock m.m , köpte bara lösögonfransar, som den nöten jag är. Träffade också sötiga Carolyn och vi hade det trevligt!
Fredag: Badhuset, det var en massa roligt!
Lördag: Vi åkte hem, tåg, tåg, tåg. Tråk, tråk, tråk.
Men det var det, lite kortfattat dårå! n_n Seeeee yoou ~

Götebörg! (y)

Ben & Jerrys <3

Låg uppdatering igen! Förlåt, förlåt, förlååååååt.

Men jag ska åka till göteborg slash vänersborg idag klockan tre så det blir inga mer inlägg tills på lördag! Så ni vet!
Kram

RSS 2.0