Under ytan är vi alla lika små

Fotade den med min lilla rosa kamera på Sea Life i Brighton. Det var väldigt VÄLDIGT fint där förresten! Maneter i stora cylindrar och hajar ochochoch allt! Ännu en dag där jag legat ner och stirrat på datorn och tvn, kul liv har jag faktiskt. Fick vintage kort på superhjältar av mamma, som Nåmi och jag strösslat ut över hela vårat rum. Ni ska få se bilder, det blev faktiskt galet snyggt. Ska sova snart, för jag ska till landet imorgon och vill vara pigg. (Okej jag ljög, jag är jätte trött nu och skulle helst vilja sova bort hela dagen imorgon.) 

Hemma ifrån England

Titta på min underbara tröja. *klappar hetsigt*

Jag är hemma nu! Har haft det underbart i England. Ätit mer fika och godis än aldrig någonsin - inte mig emot förresten, fika är bäst. Lägger upp bilder här så snart jag kan, förmodligen imorgon. Berättar mer då! Har bara legat inne idag och.. sovit. Nä, fast jag sov länge idag - till tio faktiskt.


I have an army

Ditte är ute på promenad? Ovanligt!
På andra skon står det "We have a hulk." men det har blivit lite utsmetat.
För er som vill veta, så är det Lokis och Tonys konversation ifrån The Avengers, två av mina favorit karaktärer ifrån filmen. Såg på Captain America igår, för att hålla samtalsämnet någorlunda, och den var bra. NICK FURY I SLUTET ÄR BAD ASS, som alltid. Hade dock förväntat mig att se Agent Coulson, men nä! 
 
Igår så var jag med Anna i stallet, fick hjälpa till så gott jag kunde även fast jag är så svag. ;_; Fotade henne på Maximinus, och sen fick Anna leda mig på honom tillbaka. Var otroligt läskigt men kul! 
Vi var där i ca 4 timmar i 27 grader och jag var helt död när jag kom hem, fick hög feber och låg och sov hela eftermiddagen. Nu är det borta dock och jag mår bara lite illa! Nu ska jag nog rita lite, och se sommarlovet åka förbi framför mina ögon. Adios!

Pale blue eyes

2 timmar efteråt är jag klar. Wiho!

Film med Anna



Har haft det väldigt mysigt med Anna idag. Det var länge sedan vi träffades, nästan en månad! 
Vi såg först på War Horse, Ditte ser en häst film - ett ovanligt moment. Men den var faktiskt BRA. Jätte fin! 
Det här säger jag inte bara för att mina älsklingar red på hästar, Benny boy och Tom Hiddleston för er som undrar. Jag blev upprörd och ledsen under en speciell del och sen efteråt så skrek jag att hästarna skulle klampa ner tyskarna när jag såg några, hahaaaaaaa. :( 
Vi drack ca 5 glas isté var, för oh my vad gott det är. Sen åt vi chips, chokladbollar och ett helt paket gifflar. Jag åt smultron också, som Annas pappa hade plockat muuums!
Sen så spelade vi Pokémon, jag hjälpte Anna och Anna hjälpte mig, vi glömde stänga av dem sen när vi gick för att kika på tumblr. Påvägen hem så trampade jag i en djup äckel pöl och blev blöt om hela foten och byxorna. 
Nu kom Sara och Nåmi in i rummet och jag ska.. sluta. Hejdå!
 

You're too good for me, you're too good for anyone

Hej hopp! Länge sedan sist, och jag tänkte komma hit utan några egna bilder och sticka in ett film tips.
Den bästa filmen som enligt mig gjorts, Submarine. Älskar filmen så otroligt mycket, allas stil, musiken, skådisarna, manuset ahrhehahhat. Kan inte riktigt beskriva den, men gå och köp den
(Jag ska klippa mig som Oliver Tate by the way.)
 
Förlåt för den långa pausen på en vecka, jag har varit hos min mormor och morfar och sedan varit i Göteborg.
Hos dem har jag mest suttit och läst, ritat och tittat på film. En av filmerna jag såg var Thor, som var väldigt bra! Slutet är hjärtekrossande usch. Nä ska inte spoila, usch fast jag gjorde det iallafall. Förlåt.
Iallafall, var i Göteborg och tittade i affärer. Fick en stor fet Doctor Who bok och ett par shorts jag kan visa imorgon av mamma. Sen såg vi på Jakob Hellman på Liseberg. Stört bra är han. Sluta. 
Jag ska sova snart eftersom jag har suttit i en bil hela dagen, godnatt.
 
 
 

RSS 2.0