planerar vår i sexton minus

2013-01-19 @ 19:14:03
Hittade super fina kläder från topmans nya kollektion idag. Jag har blivit lite beroende av snygga jeans och strumpor vilket är ovanligt för att vara mig. Fast liksom, titta på dem. Melon, donut, hamburgare och banan strumpor? Hur skulle jag någonsin kunna låta bli. Kommer bli bra tills när jag ska börja använda låga skor till sommaren så de syns. Fast det är ju långt kvar till dess, men plaggen över känns lite våriga/somriga men det hindrar inte mig från att beställa dem denna månad. För jag ska börja spara till London resan nu efteråt. Jag är så peppad förresten, det kommer bli underbart, för England är det bästa landet någonsin och det kommer vara blommigt och lite varmt och fint. Sexton minus var det idag förresten. För tona ner detta glada inlägg. Hallelujah! Känner att varmare tider är påväg. Host. Host.
Earth angel, earth angeeeeeeel will you be mineeeeeeee, my darling deeeaaaarrrrr love yoou all the timeee, i'm just a fool, a fool in looooooooove, with yooooou.... (jag har haft den där låten på hjärnan sedan jag såg tillbaka till framtiden i måndags. Ugh, den är mysig dock.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0