Back to the future

2013-01-14 @ 20:01:27
Heeeeej! Idag har jag varit sjuk, så jag la mig framför tvn, drack té och såg tillbaka till framtiden, för det var länge sedan jag såg den. Brukar mest se på tvåan faktiskt? Pssst... ettan är bätttre. Iallafall, det gav mig flashbacks från Danmark och mina gamla Nike skor jag köpte efter jag såg filmen för första gången och att jag var förälskad i Michael J Fox. (Men hallå, vem blir inte det som har sett den filmen ärligt talat?) Och som sagt, jag blev jätte förtjust nu också. Han har så fina kläder och hela han är PRECIOUSSSSss. Så efter jag var klar hämtade jag min jeansjacka och min pappas väst och satte ihop en.. så-nära-jag-kan-komma-marty-mcfly-outfit som jag kommer ha på mig i vår. Jag gillar den. Så nu sitter jag och inväntar varmare tider. Jag hoppas på att åka till skolan imorgon, men man vet aldrig.
 

Kommentarer
Postat av: Karro

bröööl så fint ~*_*~
å ja, massa kärlek till honom och filmerna hnngg <3

Svar: Tack *_*JAaaaa hnnggggg så bra
Ditte Lindroth

2013-01-14 @ 20:39:15
URL: http://peachpower.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0