Tee and cake

2013-02-04 @ 14:57:49
63426730.png
98196536.png
41186504.png
Klassen hade NO prov idag på morgonen, men de två långa lektionerna som kom efter var inställda så jag, Nåmi, Glow och Anna drog in till city för att titta runt i affärer! Vi gick til olika klädaffärer då jag hittade de mysiga tjocktröjorna över. Den med hajen på är från Topshop och den med tiedye är från Urban Outfitters. Haj sweatern har en jätte söt lapp i sig med recept på kaka, för märket heter Tee and cake. Båda är perfekta nu när det är så kallt och tråkigt väder. Nu, Klockan tre är jag hemma, om det var en vanlig skoldag så skulle jag sluta om trettio minuter och vara hemma om drygt en timme. Så, jag ska roa mig själv med att krypa ner under mitt täcke med en kopp té och se någon Robert Downey Jr film från 1980 och njuta av att slippa plugga. Ciao!

Kommentarer
Postat av: NIOO PIOO

ååååh hur mycket kostade hajtröjan?

Svar: Runt 500 tror jag!
Ditte Lindroth

2013-02-20 @ 21:49:35
Postat av: Emma Hamberg

Nu ska jag börja hänga här! Mohahahaha - mamma ser dig ( och hon gillar alltid vad hon ser!).
Puss
Morsan

2013-02-27 @ 07:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0