Tackar nej till sport

2013-02-28 @ 21:38:33
Den där bilden visar ungefär vad jag gjort på mitt sportlov, läst Harry Potter. Jag är så otroligt seg när det gäller vissa saker och jag har haft tusen tillfällen då jag kunnat få se Harry Potter filmerna men jag har tackat nej och sagt att jag velat läsa böckerna innan. Och sedan har det bara aldrig blivit av. Men bättre sent än aldrig, jag fick låna The Prisoner of Azkaban, The goblet of fire och The Phoenix Order av Elise innan sportlovet började och har nu mest legat i min smala lilla säng och läst. Jag är väldigt förtjust och älskar dem hittills. Skulle mycket hellre vilja återvända till Hogwarts än till min vanliga skola nu efter sportlovet.
Annars har jag försökt att trycka mig ut i verkligheten någon gång per dag, jag har varit i en tapetaffär, sett Berättelsen om Pi (som förresten var väldigt vacker att se på) och idag så var jag med Glow och Nåmi och åt de nya b&j smakerna på glass. SUuUUuper gott, gillade Peanutbutter cups glassen bäst, såklart. Jordnötssmör glass med choklad praliner med fyllning av mer jordnötssmör kan inte gå fel, eller hur?
Sitter nu och håller på att sega ihop totalt (även fast klockan är halv tio) och ska nog krypa ihop och läsa lite mer snart. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Nåmi

Tacka mig att jag gick in på ditt rum och tog den bilden då. ASSHOLE (just kidding luv u 5ever)

Svar: u suck
Ditte Lindroth

2013-03-01 @ 09:54:57
URL: http://imperfektperfektionist.blogg.se
Postat av: Anonym

Shit den där sporten ser effektiv ut! För intellektet alltså! Vilken inte är dumt alls.
Morsan

2013-03-06 @ 07:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0