Vad har hänt på senaste?

2013-04-27 @ 22:50:53
Jag bloggar väldigt oregelbundet men hey, vad ska jag egentligen skriva om när ingenting händer? 
Jag har läst ut Harry Potter böckerna och började sedan på Submarine. En av de bästa böckerna jag har läst, så smart, bra skriven, fina karaktärer, otroligt rolig och spännande! (utan att det händer särskilt mycket egentligen.) Jag är glad över att jag såg filmen först, för jag skulle nog blivit besviken för alla saker de tagit bort ifrån boken, scener jag gärna skulle vilja se och karaktärer som visas mer i boken och utvecklas som inte visas i filmen alls. Men jag måste bara säga att Submarine fortfarande är, enligt mig, en av mina topp 3!! Super bäst. Man kan inte annat än älska den. Sen har jag ritat, sett på film och en halv dålig tv-serie med Anna som inte fick göra en andra säsong för att den inte höll. (Det är något jag tycker är underhållande med smått dåliga filmer. Jag tittar ofta på dem.... he.) Jag har också spenderat tid på att rita bilden över på ca 7 minuter, en försköning av mig själv som ser besvärad och plutig ut. Tänker på min prao. Hur ska det gå? Ingen vet. Inte ens biblioteken jag har frågat eftersom de inte läser mailen jag skickar, thank you jag kommer sitta ensam bland 5or och öva matte helt ensam i en vecka. Längtar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0