Juno

2012-09-12 @ 18:29:24

tumblr_ma89cuadrD1rdcfi1o1_500.gif
Har en liten lillasyster som ligger brevid mig och STIRRAR. Så nu ska vi se här. Juno. Det här är en av de finaste filmerna ever, och Juno själv är SÅ cool! Och Bleeker är underbart söt och oh mymymy. <3 Nåmi och jag ska jogga ju, för vi måste röra på oss för att komma till London, så vi ska jogga runt i hans kläder, kommer bli awesome. GULD SHORTS, woho! Ska till Grönan imorgon med klassen, halva dagen. Jag är peppad, även fast jag hatar att åka läskiga karuseller, eller vad man nu kallar dem när de går sådär FORT OCH UPP OCH NER.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha nu har jag ORD på detta med joggning - mohahaha!!!! Denna vecka blir det jogg. Bring Elise...

2012-09-17 @ 09:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0