Trött och uttråkad

2012-10-21 @ 15:31:39
Kan först börja med att berätta om igår då jag, Glow och Nåmi var hundvakter till tre små söta hundar. Vi köpte Kina mat och såg på The Avengers och Snow white and the huntsman! Jag är en person som somnar väldigt tidigt, så jag la mig i sängen och somnade vid kvart över ett, och vaknade vid två för vi behövde gå till bilen och bli skjutsade hemåt. Jag vaknade klockan halv elva idag, vilket är sent för att vara jag, och sedan dess har jag inte gjort ett skit. Nästan. Såg lite av Casanova och Partners in crime, lagade mat, var inne på tumblr.... inget mer. Det är skönt att inte ha några planer för dagen, men samtidigt så känns det som om jag slösar bort mitt liv, jaja. JAAAJA. Nu ska jag se på lite mer film, äta choklad och ha det skönt. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0