The fault in our stars

2012-10-29 @ 12:46:59
Tumblr_m7mooycqwj1rc49lro1_500_large
Beställde just The Fault In Our Stars och ni anar inte hur förväntansfull jag är! Jag vill bara läsa den ååh.
Jag ska göra en recension när jag läst klart den såklart, och många säger att den är helt fantastisk! :D  
Förresten, min design är på tok för vit. Det gör ont i mina ögon och ugh, jag ska ändra den. Har bara ingen passande bild som jag kan ha på den, så vi får se hur långt det tar innan jag får någon ny! Nu ska jag äta lunch och sen åka till Anna. Ciao.

Kommentarer
Postat av: fiona

åh du ska läsa boken på engelska va? läste den under sommarlovet, herregud vilken känsloladdad bok.. hoppas du har kul med att läsa den :)

Svar: Självklart! Ååh, tack.
Ditte

2012-10-29 @ 19:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0