Mys fredag

2012-10-19 @ 19:24:27
Titta! Jag har satt upp ljusslingor i mitt rum, det är super mysigt! *__* Det har varit lite små problem med att sätta upp dom dock, och det är ännu inte klart. Min pappa stötte till min lampa, så själva glaset föll av, repade mitt skrivbord och förstörde min doctor who mugg. :( Han limmade ihop det och blev som tur var inte skadad! Men han kommer göra klart slingorna imorgon, och då kommer ni få se hur HELA mitt rum ser ut, woho.
Som ni kanske ser på bilden så har jag hål i min vägg att fylla med posters, bilder och urklipp. Jag ska gå ner nu och bläddra lite i tidningen, för det är någon.. film tips sak i DN idag så jag kan hitta lite fynd. :D
Förlåt för dåliga uppdateringen, jag har faktiskt haft fullt upp med äckel prov och fin födelsedag! Skriver mer om den i inlägget under för det är roligare när det är uppdaterat på samma dag .. om ni förstår. Nu ska jag skriva, rita och sedan bara... strunta i allt, vara inne på tumblr och kanske se något avsnitt av The big bang theory. 
Ha en underbart mysig fredag YOU GUYZ.

Kommentarer
Postat av: Ella Stork

ditt rum.. ge mig.

2012-11-20 @ 00:47:29
URL: http://ellastork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0