Möt min fisk

2012-10-29 @ 22:23:37
När Nåmi och jag kom hem från Anna så sa vår lillasyster att vi skulle gå upp för trappan för att hitta en överraskning. Så vi gjorde som hon sa och vid trappan så stod det en stor lapp, där hon ritat vår katt Bertvig och skrev: "Titta in i era rum, det här behövs också för överlevnad." Så vi gick in till våra rum och så stod det två varsina stora vaser med en kamp fisk i. Det var som en sen födelsedags present från en tjej som hjälper min pappa. c: Min är den på bilden, visst är han super fin? ♥
Funderar på att döpa honom till Ringo, Joshua eller Cap. Vad tycker ni?
Jag måste också fundera på var jag kan ha honom eftersom vi har en katt. Den lataste katten i världen dock, han orkar ju knappt hoppa upp på mitt skrivbord, men jag vill hellre vara på säkra sidan och hålla min fisk säker. Byrån passar kanske? Vi får se. Välkommen hem Ringo/Joshua/Cap! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0