I behov av skjortor

2012-10-26 @ 17:10:56
Jag är en sådan som har blivit mer och mer noggrann med vad jag köper och inte köper. Det är väl positivt på ena sidan och negativa på andra. Jag får inte så mycket köpt, och nu behöver jag faktiskt lite nya kläder sedan min garderob är en blandning av fula tröjor från Shock (förlåt men de är faktiskt inte alls .... min stil längre.) och munkjackor med piercade björnöron på. Usch. Tee-hee. Förresten, fick glädjerus idag av två anledningar:
THE FAULT IN OUR STARS FINNS I SVERIGE, fast på svenska? va. Och sen att det är höstlov, så skönt huhu. Har faktiskt... ganska mycket att göra. Har helt uppbokat till på fredag vilket är väldigt ovanligt om man heter Ditte. [: Så jag har massa kul framför mig, men just nu är jag trött och njuter av en totalt händelselös fredag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0