Happy Halloween, you creeps

2012-10-31 @ 15:54:07
BOOOoooooooOo, min halloween outfit. Jag är på tok för lat för att ta en bild så ritar jag lite snabbt istället. Jag har faktiskt lite bråttom. J
ag ska snart till Anna och ha Halloween partaj med henne, Elise, Nåmi, Glow. Det kommer bli awesome. Alla har bakat en sak var, jag kan inte säga vad min är för det är en heeeeemlis. Det blev faktiskt fint iallafall, har bilder och jag kommer ta flera ikväll. Eftersom det kommer vara en sådan hård fest, med saft och godsaker så kommer jag komma hem imorgon och vara trött. (Obs, kommer sova över, kan vara det också.) Ciao, läskiga människor. Vad är eran kostym för kvällen?

Kommentarer
Postat av: Ping Lowhngren

oh va söt bild! :D

2012-11-05 @ 11:17:57
URL: http://pinglowh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0