Dagen innan 14, den 14 oktober

2012-10-14 @ 20:30:37
Jag brukar alltid skriva långt om vad som händer dagen innan min födelsedag, och hallelujah jag har saker att prata om faktiskt! Klockan ett så åkte jag, Nåmi och Anna till staden för att se på filmen Looper. Först så åt vi på McDonalds, och sen köpte vi biljetter, tittade på Topman och gick till Gallerian. Där hittade vi alla ljusslingor, Anna köpte blåa, Nåmi röda och jag vita. När jag kom hem så försökte jag reda ut dem för att få en lång rad och jag blev jätte arg - dels för att den är FRIGGIN TOLV METER och dels för att det inte gick att få ut allt.
Får ta i tu med det på tisdag, för måste duscha och skriva svenska argumentations text nu. Iallafall. Looper. Jag vet inte riktigt vad jag hade trott att den skulle vara. Den var väldigt bra, otroligt coolt gjord! Vi satt PRECIS vid högtalarna, så jag behövde hålla för öronen och när de sköt varandra, vilket var väldigt ofta, så hoppade jag till och sprattlade som en... zebra. Ärligt. Förstörde nog lite för han brevid mig. :( Förlåt du med glasögon som hade mina händer i ditt ansikte under halva filmen, det var faktiskt inte meningen. Jag kan försöka berätta lite kort om vad det handlar om. En kille, som är en såkallad Looper: Män som skjuter kriminella som skickas från framtiden till 2012. Plötsligt en dag så är det han själv där och borrar in ögonen i hans. Hans gamla jag attackerar och slår honom medvetslös och rymmer. Sedan så händer MASSOR av saker, och med massor menar jag extrem.
Slutet var bäst, och det ska jag inte spoila. :] Se den, punkt slut. Nu ska jag som sagt duscha och skriva svenska text. Sedan krypa ner i min säng och sova. Uppdaterar eventuellt inte imorgon, men vi får se. Kanske kan skriva något från mobilen eller liknande! Ciao.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0