1 oktober

2012-10-01 @ 14:58:00
Köpte mössan från topman igår i stan.
 
Så nu är det höst, löven är antingen gulgröna eller röda och det regnar hela tiden. Jag älskar oktober, det är en sådan mysig månad! Té och mössor och inomhus - den här månaden är MIN. *_* Ska kanske klippa lite av mitt hår idag, det växer som ogräs och det blir fulare och fulare, ugh. Borde verkligen plugga också. Har två prov till nästa vecka på flera sidor och NEJ jag orkar inte. :< Det har varit halv studiedag idag (en lektion på morgonen hade vi) så jag borde egentligen ha gjort en massor, men det enda jag gjort är att vara i skolan i två timmar, duschat, gjort pasta, fotat bilder, sett på superamazingproject och varit inne på tumblr. Och nu ska jag rita så, ja. Produktiv är vad jag är, host.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0