Tråkig tisdag

2012-11-27 @ 22:03:39
 
Jag har pluggat hela eftermiddagen i hopp om att få se på This is England nu, men nä då ska alla plötsligt bli jätte trötta och sova. Tack hörrni! Jag har varit på väldigt dåligt humör hela eftermiddagen, igen. Brukar faktiskt inte vara arg och sur men nu när jag väl är det så är jag det ordentligt. Så, jag har alltså bara pluggat franska, druckit té och stört min lillasyster genom att stänga dörren när hennes små kompisar och hon gick ner i källaren. Snällaste storasystern är vad jag är! :) 
Det blev ingen av tröjorna i söndags, de passade mig inte alls. Jag köpte istället munkjackan på bilden från topman. Den är väldigt basic, röd/rosa med vit dragkedja och remmar därframme. Sen fick jag en jeansjacka med lurv inuti som jag gillar väldigt mycket. Håller mig varm även fast vädret var skit idag. Jag hade helt glömt att jag hade ett Alice in Wonderland linne så jag blev förtjust när jag hittade den i min klädlåda. Fick den från disney land när mamma och min lillasyster var i frankrike för något år sedan. Ska sova nu, som alla andra i det här huset. Ciao.


Kommentarer
Postat av: Ella Stork

kul att du är med i veckans blåååågg :)

2012-11-28 @ 21:54:45
URL: http://ellastork.blogg.se/
Postat av: Minna Hagelin

AHhhh vad fin blogg du har! :')
Anmäl dig gärna till VECKANS BLOGG! Du hittar tävlingen om du scrollar ner lite i bloggen, under kategorin "Tävlingar" eller via följande länk: http://minnahagelin.blogg.se/2012/november/veckans-blogg-2-3-4-5.html

2012-11-28 @ 23:39:42
URL: http://minnah.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0