Redo för vintern

2012-11-24 @ 11:34:37
Kommer åka in till Stockholm idag för att köpa lite kläder, jackor och sådant. Och eftersom vintern kommer snart och nästa vecka kommer vara början av december (vänta, VÄNTA. Var det inte Augusti för någon minut sedan?) så gjorde jag en liten lista av vad jag vill ha/köpt/kommer köpa snart. De två stickade tröjorna är från Kappahl, mössan från dropdeads fina nya vinter kollektion och This is England beställde jag nyss från cdon. :]
Sen kommer jag spara mina pengar till julhandel och fika till december. Lägger ut bilder imorgon/idag på vad jag kommit hem med från stan så vi ses ikväll. Ciao.

Kommentarer
Postat av: Tove

OMG måste jag bara säga,jag är 100 % kär i din blogg.
Asså herreguuuud vad du skriver bra!
Detta är seriöst en av de bästa bloggarna jag träffat på ute i internet världen...:oo
Och de två tröjorna ska få flytta in hos mig snart!:D
kram

Svar: Wow, tack så JÄTTE mycket!! :D <3 Du gjorde verkligen min dag! n_n
Ditte Lindroth

2012-12-12 @ 22:15:09
URL: http://tovees.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0