Inspiration: The Horrors

2012-11-08 @ 19:00:12
analogueclock:

blood-pressures:

The Horrors in Q October 2011
Photo by Alex Lake
Har ni hört The Horrors någongång? Om inte, lyssna på dem. Deras låtar är otroligt mumsiga och underbara.  
Och inte bara deras musik inspirerar mig utan deras fina stil också på hur de alla klär sig för åh, åh åh åh. 
 
Nu måste jag plugga för mitt franska omrpov, det är 10 meningar så det är inte så mycket! Men det är fortfarande jobbigt när jag har en design jag vill göra och misfits att titta på. Det är på tok för kallt förresten, frös ihjäl och längtade efter min (snart kommer bli min, hehe) jeansjacka med lurv inuti. Är det bara jag och Glow som tycker personalen på Carlings är otroligt på? HEJ, tjenare, vad gör ni i stan?, min pappa hade en sådan här, fin väska, välgjord påse blablabla. Jag blir alldeles nervös och undrar lite vad jag ska säga för något. u_u Iallafall så hittade jag jackan där och den var väldigt mysig. Min nuvarande i ful orange/brun färg är jätte kall och jag fryser verkligen ihjäl när jag är utomhus. Smart som jag är sitter jag här utan strumpor och klagar också samtidigt som jag utvecklar förkylning. Heja på.
Haha och matdags blev det plötsligt, verkar som om pluggandet händer ännu lite senare. Ciao.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0