Halloween 2012

2012-11-01 @ 17:35:29
Jag har faktiskt saker att berätta om idag, oj oj oj! 
Som ni vet så åkte jag till Anna strax innan fem, Nåmi och jag var sist som alltid och några minuter sena. Men det gick bra ändå, såklart. Vi gjorde amerikanska pannkakor som blev delicious, Nåmi stekte de flesta och när jag försökte blev den vikt och ful.. huhu. Vi åt dem med grädde och sirap och sedan gick vi upp med våra godsaker som vi alla gjort. Glow hade bakat muffins med kristyr så det såg ut som ögon, Anna hade gjort orange färgade cakepops, Elise tog med ett fräääscht salladshuvud (vilket var ett smart drag, eftersom vi var SÅ mätta på sött efter ett tag.) , jag hade gjort choklad mousse, som jag smulat oreos över. Hur det blev till smulor kan jag berätta att jag la de i en påse och slog en vattenkanna på så det såg ut som jord, och sen la jag i kakor som såg ut som gravstenar. Och Nåmis, som vi åt senare, var hallon brownies med smörkräm i form av gravar. Allt var super gott och vi åt en massa medan vi såg på filmen Zombieland. Bra film, inte alls så.. obehaglig som jag trodde den skulle vara. (Ja, jag är väldigt rädd för allt som har med... "läskiga" filmer att göra.) Men den var lite som Shaun Of The Dead, rolig och långsamma zombies. Anna och Elise ville vara uppe till 3 då Supernatural avsnittet visades, och det var vi också. Vi såg en hel säsong av misfits och jag var över förtjust. Otroligt bra, aaaaaah!! ;__; De kom på senare att vi ställt fram klockan och de missat avsnittet, så vi såg ännu mer misfits och sen la vi oss halv fem. Vaknade vid elva, as trötta och åt frukost. Vi åt brownies, mackor och drack té till klockan halv tre då jag gick ut i pyjamas och blev skjutsad hem med Glow och Nåmi. Kom hem, chockad över att det var mörkt, drack mer té och åt mackor, duschade, matade Ringo, såg lite på tv och nu sitter jag och är lagom trött. Ska äta en lätt middag för ÅH HERREGUD vad jag är mätt. 

Kommentarer
Postat av: Ella Stork

vad kul att du är med i veckans blogg! vinnaren utses på söndag :) allt bra föressten? kram på dig!

2012-11-06 @ 06:11:51
URL: http://ellastork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0