Sommarkläder var det ju

2012-05-27 @ 09:37:44
Jag var i stan igår med Glow, Anna och Nåmi. Med tanken på sommarkläder sen det har blivit så otroligt varmt!
Men nej, såklart inte. Jag kom iof hem med min episka tröja, men också med ett fulsött iron man gosedjur och I Blame Cocos skiva The Constant. Har laddat över den till min mobil nu och ska börja lyssna snart, mums. ~
Såg på Eurovision igår, och som om inte facebook redan upplyst er så vann ju såklart Loreen. Det var ju trevligt tycker jag! kekkek även fast låtarna igår sög och han med kanintänderna aka programledaren såg väldigt, väldigt stel ut.
Längtar efter mina glasögon, sedan jag har mina hos Anna (juste ja de är hos Anna, JUSTEEEE), så ser jag inte ett skit när jag ser på tv vilket är deprimerande.

Kommentarer
Postat av: JAO

Vart köpte du den där awesomeiga t-shirten! MÅSTE HA

2012-05-28 @ 22:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0