Min kannibal ask

2012-05-20 @ 13:44:12
Rensade min flyttlåda idag som... legat och ruttnat med saker jag inte orkat ta ur som jag inte riktigt bryr mig om. Först hittade jag min fingerboard (heter det så förresten? har glömt lite.) tänkte för en sekund "Herregud, nu ska jag se massor av tricks på youtube och sen ska jag bli pro på det här." ....Fast nej. Tog väl en minut tills jag tröttnade på att åka över skrivbordet.. Hehe. Sen hittade jag en fin liten ask, med blåa paljetter och ett hjärta på. Innehållet var dock chockerande, för när jag öppnade asken föll små gula tänder ut som såg ålderdomliga ut på mina byxor. USCH var ordet jag nästan skrek, för det var verkligen äckligt. ):
När jag nu är klar med allting så är det jätte tomt i mitt rum, omg. Nu tittar jag på topman efter avslutningskläder. Har kommit fram till lite vad jag ska ha, visar senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0