It might not hurt now, but it's going to hurt soon

2012-05-24 @ 21:29:58

But as long as you still keep pepperin' the pill
You'll find a way to spit it out, again
And even when you know the way it's gonna blow
It's hard to get around the wind.

Vi fick en uppgift för temaveckan att välja vilken låt vi ville och tolka den. Sedan göra bild, film eller skulptur av vår tolkning. Jag valde en låt av Alex Turner, It's Hard To Get Around The Wind och fotade mina kompisars munnar med ett piller på tungan. Nåmis tunga ser ÄCKLIG ut. Passar kanske, iof.
Så den här veckan har varit SÅ jobbig! Har endast fotat, posat lite i Nåmis video som var ett hell att göra i det extremt varma vädret, men det gick bra iallafall! Idag har jag bara scrollat ner på min dator med tumblr framför mig, på skoltid, eftersom jag inte hade ett skit att göra! Inte mig emot dock, sen internet här är helt förstört och tumblr är det bästa som finns. Nästan.  Nu ska jag posera som en äkta modell (eller absolut, absolut inte) framför Nåmis lilla förvirrade, stressade face. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0