Något värt att vänta på, iallafall

2012-03-22 @ 20:24:53
Mitt iphone skal kom idag. Äntligen. Jag älskar det, så skönt att hålla i!
Så.. jag fick låna en av mina vänners Doctor Who box. Egentligen borde inte det här inlägget heller bli influerat av massor av konstigt prat ni kanske inte förstår. Det är bara AFHSFR FRIGGIN AWESOME SHIT.
Jisses vad mitt hår är lent efter att ha tvättat det. ♥ Sitter och rör vid det och blir beundrad över att min inpackning har räddat mitt liv. Eller mitt hår iallafall.
Har Feber och är sugen på té också, usch vad mitt liv är svårt ibland. Ska till sjukhuset imorgon kanske, eftersom min feber inte vill bli bättre, hahahaha fml. ;_; "Stick" i handen, äckligt halstest och kik i öronen. LÄNGTAR JÄTTE MYCKET, ÄR SÅ PEPP SÅ JAG INTE KAN SOVA! Förlåt igen. Jag är på så konstigt humör idag, har lust att göra så mycket men kan inte göra något. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0