Såg nyss klart på The Office

2012-03-04 @ 18:45:08
Förlåt för ännu ett fangirl inlägg.. men jag måste bara.. uh. Såg nyss klart på The Office, BRITTISKA. Svenska verkar uruselt, kay. Jag brukar inte bli emotionell när jag ser på filmer.... men jag höll på att typ bryta ihop när jag såg slutet... ;_; Sedan fick jag skratta lite åt att de inte trodde de skulle vinna golden globe, inte ens de som filmade trodde det, eftersom de inte ens hade en kamera vid bordet och så vinner dem. Går upp på scenen, ser helt chockade ut och alla är i olika storlekar. En liten i rullstol, Martin - kortaste mannen eeeveer, Ricky och alla. Jag dog XD Ni kan ju se själva, hohoho.
Imorgon börjar skolan, uschuschuschusch, jag är för lat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0