Mitt nya skal

2012-03-11 @ 14:58:52
Förlåt för så mycket iphone snack på senaste... jag är bara kinda beroende av den. Köpte ett skal med Anna igår, ett tillfälligt till mitt kattbuss skal kommer. Det var tydligen en känd målning ifrån Kina, en katt som sitter och väntar på någon bil. Den är gullig iallafall! XD 
Jag har blivit sjuk.. vilket suger. Vill inte missa så mycket i skolan så jag hoppas att jag kan prata imorgon (vilket jag inte kan nu) D: slurpar ingefärsté, fullt medveten om att jag borde plugga franska istället för att slö surfa på internet. Fast jag kan inte låta bli. :c ska ner och äta lite chips nu tror jag, göra lite mer té. Kanske grönt? Fast nej, det smakar hö sålänge man inte har fem skedar socker i. Så hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0