Dip dye är sååå fint!

2012-03-26 @ 22:07:33
Ja, för åh ja, det är det. Någon gång ska jag skaffa page, gå runt i skjorta insatt i byxorna och hängslen och kavaj. Sen ska jag ha blond dipdye. Bara en liten töntig dröm, hehe.
-
Kommit in i en Doctor Who period, har inte varit inne på datorn på två dagar pga det. Sett episod efter episod, nördat och hållit på. Har lätt för att bli beroende, just sayin'. (Och sen är det otroligt cp bra och jag dör.)
Sen har jag iallafall varit hos Glow, på hennes sleepover kalas. Ja det är ett kalas, kakor, fanta, pizza och film? Fest är något annat för mig. Något som jag aldrig varit på.. iallafall! I went off topic.
Det var mysigt iallafall, vi såg på Where the wild things are aka Vildingarnas land. Den var söt!
" Dont go, I'll eat you up, I love you so."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0