Aprikoskräm & Animal Crossing

2012-03-21 @ 17:13:25
Mums.
Idag är jag sjuk, igen. Ligger och dör i feber och ont i halsen - medans solen skiner och det är jätte varmt ute. D:
Har sett på i rymden finns inga känslor, något av den finaste filmen ever. Har sett den förut men inte slutet, som faktiskt var så himla gulligt så jag dog. ;_; Sen såg jag extreme home makeover som också var dramatiskt när man fick höra en kvinna skrika till 112 att hennes man höll på att dö.. Sen trillade hon när bussen körde bort ifrån huset 8D Ty såg jätte förvirrad ut. Sov gjorde jag också, i en och en halvtimme. Så nu är jag ÄNNU tröttare än förut, jag vet inte riktigt vad det är men så funkar jag! Tröttare efter att ha sovit. Alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0