Ursäkta men vad händer?

2012-06-24 @ 18:35:05
Kom hem alldeles nyss ifrån mitt land, och herregud vad skönt det är att vara HEMMA.
Jag har varit på en liten ö, mitt land, med samma människor i en vecka vilket gjorde till och med buss resan väldigt rolig. Loggade in på blogg.se.... och dagen var förstörd. Nejdå, men fortfarande - Vad HAR HÄNT. 
Hatar den nya designen, för att vara hundra procent ärlig. De försöker vara lite sådär moderna, men allt är bara förvirrande och jag förstår ingenting. Vad var felet på den gamla som har funnits sålänge jag har varit här? dvs över 3 år. 
Ska trösta mig själv med tacos till middag och sedan salsa och chips kvar som jag omsorgsfullt kan doppa. ;_;
Fin bild däruppe. Men det är lite så som det blir ibland! Behövde en bild till det här inlägget, kays.
Vill klippa mig och färga om håret! Däruppe ser det ju fint lila ut men nänä, påriktigt är det grått som dimma. Ska klippa mig fint, 80 tals frisyr? hm, och färga det brunt. Min naturliga färg, om inte snäppet mörkare. 
Så. Nu ska jag äta tacos och sen se på Doctor Who. Skööööönt att vara hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0