Heart and Souls

2012-06-13 @ 23:40:31
Hann bara se en till film, Heart And Souls. Ska sedan sluta mörda er med filmer!
Åh jag älskade den här filmen också. Satt och typ blinkade förtrollat under hela och as garvade, sjöng med i Walk Like A Man, blev emotionell och ja. Hela filmen var jätte bra, trots att den var gammal så var faktiskt CGIn inte så dålig. Älskar, ska se om den här snart igen. Mitt sommarlov kommer bli underbart, har massa filmer att titta på... heeeeeheee. Det här är bara början, okej. Är det bara jag som sitter hemma och ser på 80tals filmer med Robert Downey Jr? Om det är så, borde faktiskt fler göra det. Underbart sätt att underhålla sig på, tycker jag.
Den här filmen påminner mig lite om en äldre version av Ghost Town, med Ricky Gervais om någon har sett den!
Bara att den här är lite mer.. awesome. Nu ska jag lägga mig, alla mina kompisar har loggat ut ifrån MSN och jag sitter ensam och glor medan jag scrollar på tumblr. Kul ändå. Hoppas jag sover länge ikväll! För jag är verkligen trött och det är trevligt att sova ut. Funderar också på att ha en frågestund, som jag svarar på i ett videoinlägg. Någon som gillar idén? För isåfall kanske jag gör det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0