En dag utan händelser

2012-06-25 @ 23:21:52
....Är vad denna dag var. Ingenting har hänt. Nästan. Satt och drack té, eftersom min hals har bestämt sig att ta sommarlov också, varit i pyjamas hela dagen. Gråtit 2,5 år senare över att David Tennant har lämnat Doctor Who eftersom vi såg på The End Of Time Part 2 för första gången. Nåmi satt där med sitt stone face, medan jag satt och hulkade och klappade på skärmen, och jag överdriver inte. :c Har kommit lite för högt upp på fangirl skaran antar jag, ugh.
Har sett på kvalitéts bloggar också, massor av fina med otroliga bilder och intressant text. Tänkt att jag borde förändra min blogg lite, men sen när jag väl tänker efter.. om man inte tycker det är intressant att läsa om mitt "liv" (det sitter världens största nolifer och skriver det här, hoho.) och se på mina små bilder på té och katter så behöver man inte sitta och göra det heller! Adiossss~
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0