Dagen då Ditte dog av jordnötssmör

2012-06-28 @ 21:30:42
Min familj tror jag kommer dö av jordnötssmör, sen jag åt en halv burk själv. Så de har gömt burken, som jag hittade nyss igen. Några skedar och muuuuuums. Varför ta bort det goda ur livet liksom? Jag förstår inte!
Jag tänker förresten ingå i en förändrigs fas (haha, vet knappt om jag använde ordet rätt där men det lät proffsigt) klippa och färga håret, slänga bort min garderob och lägga på ett ställe för små 11-åringar som klär sig i svarta tröjor med vit text och en skrik rosa kanin på. Sen köpa nya, spara spara spara och ja, genomgå en förändring. Nej - jag kommer inte byta stil totalt, kommer inte ha långt hår ner till fötterna kommer ha mörkt kort hår. Kommer inte bli tjejig heller, för det passar mig inte alls! Jag kommer inte att se ut som en helt ny människa i slutet av sommarlovet! Längtar till England och London, vi åker dit den 20de Juli. En dag i London och resten på kusten, dricka té varenda dag och springa runt på stränder och bada. Kommer komma hem solbränd och lycklig! Innan dess, imorgon alltså, åker jag till min mormor och morfars landställe. Vi kommer åka till göteborg ett dygn och sova på hotell som förra gången. Älskar det! Något jag ogillar är dock vädret, seriöst, man kan inte ens tänka på att bada när det ser ut som om det ska börja regna om en sekund. :(
Gillar ni den nya designen förresten? 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

din header är så snyggt gjord!
vad använde du dig av för program när du gjorde den? :)

2012-07-04 @ 16:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0