Chances Are

2012-06-13 @ 17:00:30

"Alex has a lifetime full of wonderful memories. Unfortunately, they're not his."
Summerar väl filmen väldigt bra. Älskade den här filmen och jag rekommenderar den. Ja den är inspelad 1989, det är underbart. Robert Downey Jr spelar underbart, och ja alla spelar underbart. Idén är as bra och mmm, det är nog nära att vara en av mina favoritfilmer. Och han sjunger med sin äckel fina röst och åh. Chances are, jesus christ jag dog. Sen skrek jag också, åh ja, jag låter så jobbig just nu men jag är ensam hemma och får göra vad jag vill, sådetså!
Ska fortsätta med mitt RDJ marathon och fortsätta med nästa film, sen blir det lite mer Single Father. Har bara ett och ett halvt avsnitt kvar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0