Usch vad mycket läxor

2012-01-18 @ 17:30:42
Har varit ovanligt seg idag, suttit och dött i ännu en helt ohändelselös dag.. har tusentals läxor plus ett prov så om jag inte uppdaterar så mycket så pluggar jag! ...eller sitter framför datorn och spenderar tid till onödig bajs...
Äh, nu ska jag gå upp ifrån min förstörda datorstol och PLUGGA. Det ska jag faktiskt. Sen ska jag skölja ur ricinoljan och äta mat. Kanske blir en till liten update ikväll om jag orkar! Efter den här veckan ska jag få upp blogg tempot igen, Hejdå!
Min kigurumi är skickad och kommer nästa vecka! *springer runt i cirklar med armarna i luften*
var inte oroliga, min wapanese tid är faktiskt över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0