6736 views

2012-02-05 @ 15:41:18

- snygg keps som jag ska köpa till sommaren. :]

Della visade mig en gammal pinsam film som vi hade lagt upp på våran kanal på youtube. Vi var .. tio år, max, och gjorde massor av skumma videos på oss själva och våra husdjur. Iallafall, till saken, vi har en video som har 6736 views. SERIÖST. Sedan är alla andra runt 200 - 600 views per film. Ganska bra ändå, för att vara små dvärgar som gör tråkiga filmer XD.. Ser nu på en sorglig video på Nisse (våran f.d katt som dog i tarmsjukdom) och snyftar lite :c Det var dagen efter han dog och vi gjorde en film om det. "He is in the heaven now." Vi försökte iallafall. Aw. ♥
JAG VET INTE VAR MINA BROS ÄR. Ingen är inloggad på msn och jag sitter här forever alone och stirrar. ):: 
De har säkert en massa saker att göra, buhuhu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0