Snälla, kan jag inte bara få en iphone?

2012-02-21 @ 20:56:48
Ja, jag sitter här med min feta gamla blåa mobil, ni vet, en sådan där uppfäll bar som alla hade förut?
Jag antar att jag är den sista som sitter med en sådan, men det stör mig ju inte så jätte mycket.
Den är en överlevare, som jag absolut inte har något stort emot. Kan kasta den ifrån ett tak och den får inte ens en spricka i skärmen, jag lovar. Fast sen är det ju det här med IPHONES. asdfhfgh vill ha en, så myckeet. ):
Och titta bara på de as grymma skalen till, aaaaaah!?
Vi ska kanske byta abonnemang på telefonen som jag har, vilket KAN leda till att jag får köpa en iphone. Inte alls säkert, vilket jag inte skulle vilja göra en sådan big deal av (eftersom jag är den typen av person som oftast blir besviken..) men jag kan ju inte låta bli.. att titta på skal, bra appar å så och sitta och hoppas.. ;_;
--------
Hhmhmhm, var det bara jag som märkte att det var AS varmt idag? För att vara februari alltså. Jag gick utan jacka och var varm, fiiint. Våren är påväg, och snart slipper vi snön också, YAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0