Skying är så bra asdgretaf

2012-02-27 @ 18:29:29
suisuimeko:  Art by the one and only Tom Furse \m/ 1) i cannot read what josh wrote tho… 2) #notei) Josh (?): sasha was smiling all the time at the photoshootii) Tom: she’s a bitch (ha!)iii) Rhys & Josh: she’s super skinny…iv) Rhys & Tom: This doesn’t look like me/Rhys in the picture!v) Tom: *drawing* can’t help, it’s a picture in a magazine!  the Horrors Live in Hong Kong16 Feb 2012  he wrote DURAN DURAN
Ursäktar konstig rubrik, men det är sanningen. The Horrors senaste album, Skying, är så äckligt bra. Har lyssnat på den på spotify innan dådå, men nu har jag skivan och det är mycket mysigare. *_*<3

Idag var jag i stan med Glow och Nåmi! Vi åt frozen yogurt och kikade i affärer, det var kuligt! 
Känns som om halva sportlovet redan har varit, men så är det ju inte ;_; Ska få sova läääänge i flera nätter till. ♥
Även fast jag bara sover till åtta så är det ju ingen som väcker mig oönskad tid, heeeeheee.
Nä nu ska jag fortsätta lyssna och sedan ska jag se på Due Date!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0