Skoltrött

2012-02-22 @ 17:16:46
Anna och jag som fotade oss i en fotoautomat hahahaha... öh. Min lugg var så äckligt kort och jag minns hur onöjd jag var med den där frisyren ): usch. (Den blåa och gula konfettin är ifrån Paul konserten och den vita ifrån The Ark konserten, förresten!)

Jag är såå skoltrött, orkar inte göra läxor eller något. Bara en dag kvar tills jag får loooov. Det är ju synd att det är världens segaste dag då, med två jobbiga läxor och en diagnos. Uschhhhh.
Iallafall, något att vara glad över är att en av mina favoritbloggares personliga blogg (haha säger man ens så?) följer mig på tumblr, ahdeogmepg. Dog lite av lycka. ♥
www.Cirkusina.tumblr.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0