(Hoppar runt i små cirklar)

2012-02-29 @ 11:23:39
...För jag ska få en iphone 4s!?!?! Min gamla mobils abonnemang skulle bytas, och då fick jag en iphone nästan gratis för att vi böt! :DD (jag har den inte nu dock, den kommer förmodligen nästa vecka.) Men i utbyte, eftersom den har frisurf och så kostar den mycket mer i månaden, så ska jag antingen betala 300 kr i månaden själv eller "arbeta" mer hemma. Det är väldigt värt ändå!
Detta betyder såklart att jag kommer kunna uppdatera mycket oftare på bloggen. Och så var det slut på mitt sociala liv. FÖRALLTID. (Fast nej, det värsta jag vet är när man sitter och pratar och någon sitter och knapprar med sin mobil.)

Ang bilden så är skalet jag ska köpa totalt över awesome, kattbussen ifrån totoro. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0