Fangirl vägg

2012-02-04 @ 14:43:12

Ser ni Anna och jag på skrivbordets.. vägg? Vi fotade i en fotografiautomat när vi nyss hade klippt våra misslyckade frisyrer. Det är lite synd att det inte syns så mycket, men jag kan fota de någon annan gång och visa. De är ganska söta faktiskt! c: ♥
Sedan min fangirl vägg i bakgrunden med tidningsurklipp på saker jag varit på (konserter etc.) och interjuver med mina favoritartister. c:
Blev glad över att jag äntligen kan fota en bra bild på mitt rum med min systemare utan pixlighet, för det är så HIMLA mörkt i mitt rum annars. :c
Och sen min säng, there the magic happens. And by magic, i mean sleep. (behövde bara citera Jerry...igen. :$)
Den här lördagen har varit den tråkigaste på LÄNGE. Alltså jag har verkligen inte gjort något förutom att glo framför min kära dator och ritat. Men ikväll är det melodifestivalen, och då har mamma lovat att köpa tortillachips så jag kan äta chips & salsa. MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMHM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0