Vårat andra rum

2012-12-15 @ 13:05:37
Min tvilling Nåmi och jag har våra egna små vindsrum och sedan har vi vårat delade rum som vi målat och fixat själva. Det är och har alltid varit ett rum där vi lägger en massa saker som vi inte får plats med i våra rum men i somras bestämde vi oss för att fixa i ordning det. Vi målade det grått med en vägg rosa randig där vi egentligen borde ha en stor tavla och en hylla där vi kan ha alla våra filmer och tv-serier men det har inte blivit av. Men den här väggen är iallafall klar, det är små kort som vår mamma köpte till oss från Brighton med DC-comics bilder på och sedan The Avengers och Doctor Who posters. Jag gillar den, men den brukar också vara full med saker som våra fiskar, speglar och så men jag klättrade upp (smidig som en katt, yep) på våran klädlåda och gjorde rent och fixade för att visa. Vad tycker du? Ciao.

Kommentarer
Postat av: Tove

Kan du fota lite mer i det rummet oh juste har Nåmi en blogg? :) kram

Svar: www.cloudery.blogg.seVisst kan jag det, men det kommer nog ta ett tag! Vi är inte riktigt klara med allt ännu men det kommer fixas snart. Så jag fotar då! Kram c:
Ditte Lindroth

2012-12-15 @ 19:12:19
URL: http://tovees.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0