Glitter

2012-12-02 @ 17:21:30
mhurt.png
mhurt2.png
Jag brukar alltid ha en julstjärna i mitt rum, men i år fick jag glitter också. Silver med små söta stjärnor som stack ut, och ja, man brukar ha det runt magen när man är tärna men det funkar lika bra att ha på skrivbordet och runt fönstret! Så nu är det juligt och mysigt här till första advent. Idag har jag mest pluggat, skrivit önskelista, gått på promenad (!!) och spelat kort. c: Ikväll ska jag se på misfits, rita klart julbilden och förhoppningsvis bli klar med min önskelista.
I år kommer jag sitta inne och se om alla Doctor Who, misfits och adventure time jul avsnitt och filmer som Grinchen och Love Actually! :< För proven ligger inte så tätt nu i juletid, weho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0