Delad halsduk i vinter väder

2012-12-10 @ 23:02:00
UGH. Jag är inte riktigt nöjd med Cupies ansikte och jag gjorde om det flera gånger. Det fortsatte att se likadant ut och det var otroligt irriterande, så det blev kvar som det är nu. Men heeeey, man lär sig. Ferrow tillhör till Glow förresten, han med den lila mössan och vita håret.  
 
Jag var i stan idag med Anna och vi handlade julklappar, jag fick några köpta och det är jag lättad över. Jag är stressad över julklappar, eller jag har iallafall blivit det senaste året. Jag vill så gärna att de ska vara bra och fina, men det är inte alltid det blir så. Och speciellt när jag ritar och skriver själv ugh. Iallafall, vi två fikade också på Espresso House där de har fått in jätte söta julmuggar som man får sin chai latte i. Det är små rävar med halsdukar, en kanin som dricker té och snöflingor på dem. Det närmaste vi kan komma till starbucks här i stockholm.
Såg på This Is England '88 när jag kom hem, otroligt bra som alltid. Mmmmm.

Kommentarer
Postat av: Kelly & Ella

Snygg blogg! Älskar att den är annorlunda än alla andras! Hoppas att du vill vara med i vår veckans blogg tävling på vår blogg! Kolla gärna in och anmäl dig genom en kommentar! Kramis

2012-12-11 @ 18:36:30
URL: http://kellas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0