1 december

2012-12-01 @ 13:34:41
Nu är det jul här i vårat hus lallallaa~ 

Jag är som en liten femåring och hoppar runt och är glad över att det äntligen är första december. Det är ett tjockt lager snö ute och jag ska baka, julpynta, skriva önskelistor och allt sådant mysigt! Kommer lägga ut lite utplock från min lista senare ikväll och hur mitt rum kommer se ut. Jag är lite darrig på handen idag, så vi får se hur julbilden blir också hehe. Nu ska jag ner och hämta glittret mamma köpte till mig och sätta upp. Fick också en choklad kalender med Bilar 2 och alla små chokladbitar är med olika karaktärer från filmen. Så jag är en glad liten femåring idag.

Kommentarer
Postat av: Minna Hagelin

De tre vinnarna av VECKANS BLOGG ligger nu uppe. Kolla om du blev en av dem! Om inte: Anmäl dig gärna igen i samma inlägg. http://minnahagelin.blogg.se/2012/december/veckans-blogg.html

2012-12-01 @ 22:07:01
URL: http://minnah.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0