Tummen upp för gratis prover

2012-08-16 @ 11:38:27
Igår klippte jag och Anna oss, och det blev bra. n_n Fast jag hade inga förväntningar alls, vi dog nästan av oro innan vi skulle gå in. Bara jag som tycker det är OTROLIGT skönt att bli tvättad i håret av en frisör föresten? Jag gör det ganska brutalt själv, gnuggar in allting så det blir en stor shampoo boll på huvudet men de .. masserar in det i hårbotten och så. Mmmm. <3
Stjärna i kanten till Nikita Hair, för er som vill veta. Vi fick massor av nya gratis prover efteråt:
 
De rosa och vita i paket på bilden är värme gele och cream, som man blandar innan man fönar håret. Och bevarar hårfärgen? TACK. Det här behövs!
 
De i orange är inpackning för de med tjockt kaluffs. (KALUFFS JA.) Hon som klippte mig sa flera gånger att jag hade väldigt mycket hår. Hon klippte och klippte och det blev nästan ingen skillnad ett tag haha!
 
Vita flaskan är mousse, också för färgat hår. Vegansk, tydligen. Den luktar .. dr pepper. /Ger Anna en läskig blick. 
 
Och den sista rosa flaskan är värme spray. Jag har det redan, men det här verkar aningen bättre. Hm.
 
Jag fick inte med Pokémon korten, de köpte jag för tio kronor i en automat. Kunde inte låta bli.
Så det var väl det! Tummen upp för gratis prover.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0